Column | Moët & Tibet

Column Karin Leeuwenhoek WINELIFE#62 winter 2019/2020

Moët & Tibet

Nee, deze column gaat niet over bubbels. Maar wel over Moët; om precies te zijn over een astronomisch dure Chinese wijn van Moët Hennessy, de ‘Wines & Spirits’-divisie van de LVMH-groep. Zij hebben naast modemerken als Louis Vuitton en Dior ook champagnehuizen als Moët & Chandon, Krug, Ruinart en Veuve Clicquot in hun portefeuille, evenals cognacmerk Hennessy en het iconische Château d’Yquem. En Ao Yun: een rode cabernetblend, op 2,5 kilometer hoogte geproduceerd bij Shangri-La, aan de voet van de Himalaya, die een slordige 300 euro per fles kost. Waarom zo veel? LEES MEER….

Schrijf je in voor de nieuwsbrief (en gegarandeerd verder niks!)

Meest recente berichten

Recente reacties

Archief

Categorieën

Meta

SCHRIJF ALS EERSTE EEN REACTIE

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *